Viime yö oli hassu, en saanut unta ja yritin sitten parantaa omaa maailmaani ja vähän muidenkin. Arvatenkaan en onnistunut, ja nukahdin sitten itku kurkussa. Tästä blogista on kai tulossa minun RR-synninpäästöni, vaan minkäs mahdan kun RR on minun viharakkaus-suhteeni. Sanoin juuri C:lle, että jos jostain ilmestyisi juuri nyt Elämäni Rakkaus, olisin ikuisesti kiitollinen, että tulin pelastetuksi RR:ltä. ...Paitsi että jos Elämäni Rakkaus nyt ilmestyisi kuvioihin, en antaisi sen häiritä suhdettani RR:ään, koska olen niin helvetin ihastunut. Niin että se siitä.

Viime yönä en saanut mielestäni kuvaa RR:stä ja sen vaimosta, hyi yökötys. Vuoden alussa ennustelin RR:lle sen tämän vuoden tapahtumia ja synttärikivaahan ne tähdet lupasivat. Viime yönä sitten senkin muistin, tänään ne synttärit ovat. Enkä minä voi edes onnitella, kun ovat siellä metsän keskellä keskenään. Syövät mansikkakakkua ja nostelevat punaviinilaseja ja hipelöivät toisiaan kun muksut ei näe. Vaikka eipä kai se "synttärikiva" alunperinkään minua tarkoittanut. Enkä minä sitäkään sure, nämä typerät mielikuvat vain saisivat hävitä puff olemattomiin.

...Voi ei, onpa taas hieno tapa aloittaa päivä.

Becket,
se kuningatar aamujen harmaiden