Jaaha. Pitkästä aikaa taas täällä. On ollut vähän kaikennäköistä, eikä kuitenkaan oikein mitään. Stressaamista lähinnä, raha-ahdinkoa ja niitä muita tavallisia. Vappu oli varmaan hauskin ikinä, jos sen verran voin menneitä vielä muistella. En ollut päissäni eikä olleet muutkaan, mutta ruokaa ostettiin kyllä neljälle hengelle aivan liikaa, olen niistä sapuiskoista vieläkin jonkun verran muille auki.
E:n kanssa käytiin viime viikonloppuna Turussa kyselemässä siitä Japanista, työluvista etc. ja voi juma kun olivatkin tympiintynyeitä. Masentava kokemus, mutta tänä viikonloppuna pitäisi käydä suurlähetystöstä Helsingissä uteloimassa taas lisää. Jos ei muuta voi, niin vapaaehtoistyötä ehkä ainakin. Liettuasta minun itseni pitäisi ehkä myös hieman aktiivisemmin taas tietoja kaivella. Vielä ei ole kiire, ja kyllähän sitä jo melko paljon tiedänkin, mutta esimerkiksi kouluista ei mitään parempaa listaa vielä ole.

Ihmissuhteista kai pitäisi jotain mainita... Taisin taas suututtaa RR:n, tai ainakin sain sen hieman kyrpiintymään itseeni viime viikonloppuna. Tai niin mie päättelen, kun ei siitä mitään ole kuulunut sitten perjantain. No jaa. Ei siinäkään mitään, en vaan tahtoisi sen ymmärtävän mua väärin tai muutenkaan tuntevansa tulleensa petetyksi (no hah!) tai luulevan, että vittuilen sille vain vittuilun ilosta. Pitäisihän sen jo tietää, etten mä mitään pahaa koskaan tarkoita - ja silloin kun tarkoitan niin sen kyllä todellakin huomaa.
E:n kanssa on tullut chillailtua ihan lahjakkaasti, viimeksi torstai yönä vähän kunnollisemmin... Lähdettiin kahville about 23.40, kotiin nukkumaan jaksoin vasta seitsemän pintaan. Ja senkin jälkeen ollaan jäätelölle raahauduttu noin joka päivä.
Noh, enhän mä koskaan ole väittänytkään, että mulla jotain elämää olisi. Vai olenko? ;)