Kerroinko jo, että ostettiin E:n kanssa ne Pori Jazz liput? Kirjurinluotopassit molemmille, Craig David E:lle, Jamie Cullum minulle. :) En ole vielä sitä 160euroa E:lle maksanut (se maksoi molemmat passit kortilla), eli toistaiseksi olen vielä ihan varoissanikin.
Pitää käydä tänään ostamassa jotain uutta kuorintavoidetta ja niitä bodyshopin ihania rasvoja. Ja ruokaa, olen E:lle ruokarahojakin auki jonkun verran.
Aurinkokin paistaa tänään, jos sitä vaikka hieman ruskettuisi... Naamaa olen räplännyt tänään siihen malliin, että nyt saa loppukesäksi noilla meikeillä pelailu jäädä. Piste. Korkeintaan ripsarin ja peitepuikon voin antaa anteeksi.

RR:stä en ole johonkin aikaan taas kuullut. En tiedä mitä pitäisi ajatella. Mitä pitäisi ajatella? Someone speak up, miksen minä ole edes hämmentynyt? Miksen minä edes muista, koska sain siltä viimeksi meiliä? Koska lakkasin laskemasta päiviä? Onko minulla tosiaan oma elämä? Tässäkö se on? Miksen minä enää muista, miltä se tuntui silloin?
(Ja taas nää samat kysymykset, mutta kun ei niitä vastauksiakaan kuulu...)

Ah, teksi taas mieli jaaritella, mutta en taida jaksaa. Pitää mennä sekaamaan tukka, lähdetään kohta kaupungille. Ja muutenkin, kuka mitään pitkiä jaksaisi edes lukea. :)

Nyt soi: Maija Vilkkumaa, Ei
Nyt luetaan: Nykyajan filosofia (toim. Ilkka Niiniluoto, Esa Saarinen)