En voi muuttaa elämääni, jollen minä itse muutu ensin.

Ja koskakohan neiti sitten ajatteli muuttua?
Nyt?
Nyt on flunssa ja pää täynnä räkää. Huomenna sitten.

Ei, vaan nyt.

Olen havainnut, että jossakin vaiheessa elämääni minun on tuotettava pettymyksiä niille, joista välitän. Olen yrittänyt vältellä sitä parhaani mukaan, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin seurattava omaa sydäntä. Ja juuri nyt on asian laita tämä: sydän aikoo surkastua pois, jollen minä ala pikku hiljaa tekemään asioille jotain.
En minä tällä tavalla elämääni ollut suunnitellut - vaikka oikeastaan en ollut suunnitellut sitä lainkaan... ei sen silti tällaiseksi pitänyt muuttua. Ja nyt minua todella, todella kyllästyttää.
Joko viimeisetkin välittämisen rippeet katoavat, tai sitten saan kaiken takaisin. Niin tai näin, sen on tapahduttava nyt.