Hei kuulin ihan sairaan ihanan biisin groovelta. Se oli kyllä joskus pari päivää sitten ainakin. Tällä viikolla, oli miten oli. Tärkeää on, etten muista siitä juuri muuta, kuin että rakastuin siihen ihan täydellisestipohjattomastikamalastijaikuisiksiajoiksi. :))
Se oli ihana biisi.
Nyt en löydä sitä enää mistään, ja siksi olen surullinen. :S
*crawls to her own little black box again, this ain't her day*
Oli sitäpaitsi autoradio mitä kuuntelin, ja joku neljän ruuhka tietenkin, enkä kuullut juontajan ilmoitusta biisin nimestä tai laulajasta. Joku Quinto, Qinto, Qvinto tms. (tai sitten jotain aivan muuta)... Laulaja oli  mies, ja voi olen varma, että oli jostain Karibialta. Se oli reggaeta. :) Lauloi mies kärsivällä äänellään, ettei ole ystäviä ei, maailma on musta ja mitä vielä. Voi se kolahti.
Äh, kun en muista.
Julmaa, tämä tämmöinen. Voi oi, se oli minun biisini, ja hukkasin sen. Minä hukkasin minun biisini.
En kertakaikkiaan ymmärrä, miten kukaan voi olla näin typerä. Mutta ihan totta se oli kaunis ja se kolahti. Jäi jonnekkin kylkiluiden alle sykkimään. Mistä sen kappaleen löytäisin?