Hyvä fiilis. Jamie Cullumia kuulin heti aamutuimaan, ehdin käydä suihkussa ja kun ryömin peilin ääreen en järkyttynyt aivan kamalasti näkemästäni. Tänään on bad hair day, mut hei puput ainahan mulla on (syy = en oo käyny kampaajalla melkein vuoteen, eh...). (: Löysin lempikorvikseni (Kalevalat) ja aloin deBeauvoirin Voiman vuodet, ja heti ekoilta sivuilta muistin taas, että ihan totta minä rakastan sitä. deBeauvoiria. Ja Pariisia. Ja itsenäistä elämää. Jopa noita raha-ahdinkojani, sillä nekin tuntuvat vielä niin uusilta, ne ovat minun asioitani, minun hallinnassani. Mulla on kaapissa omat kuteet, omat meikit, omat musiikit hyllyssä, voi omat kirjat (ja vähän kirjastonkin)... Omat kirjat siis, niitä saan lääppiä sydämeni kyllyydestä, kurkistella kansien väliin, jättää sivut täyteen omia sormenjälkiäni, omaa hengitystäni, omia ajatuksiani, joskus jopa omia alleviivauksiani. Siististi, viivottimella. Lyijykynällä, ehkä joskus jollain värillä, mutta ei mielellään kuulakärkikynällä.
Eilen tuli ikävä RR:ää, ei sen läheisyyttä niinkään, mutta sen ajatuksia, sen huolenpitoa, sen aitoa kiinnostusta minusta, sen vakuutteluja että olen just hyvä näin enkä mitenkään muuten. E:täkin oli vähän ikävä, näin sen onneksi taas tänä aamuna:) Ja ehkä J:tä hitusen myös, sen kanssa onkin draamailua tänään. M:ää oli perjantaina kova ikävä, olisin voinut lähteä Tampereelle ajamaan heti jos olisi ollut auto. Ja snookeria katsoin viikonloppuna. Surettaa, kun biljardisalit on kaatuillut Suomesta niin lahjakkaasti, eikä tässäkään kaupungissa sellaista ole. Eikä mulla ole a)varaa eikä b)tilaa snooker-pöydälle. Korkeintaan tavalliselle pubipöydälle, mutta en minä sellaista halua. :S
En oo saanu Groovea kuulumaan himassa vaikka miten olen yrittänyt, kai se on luovutettava. Tai muutettava. :) Onhan sitä aloillaan oltu jo hyvemmän aikaa.
Eilen painoin sinisellä "I was wrong" farkkulapulle, sitten tikkasin sen housujen reiden kohdalle. On muuten siisti. Ja pidemmän päälle myös totta. :)

 

THESE ARE THE DAYS
These are the days that I've been missing
Give me the taste give me the joy of summer wine
These are the days that bring new meaning
I feel the stillness of the sun and I feel fine
Sometimes when the nights are closing early
I remember you and I start to smile
Even though now you don't want to know me
I get on by, and I go the extra mile
These are the times of love and meaning
Ice of the heart has melted away and found the light
These are the days of endless dreaming
Troubles of life are floating away like a bird in flight
These are the days that I've been missing
Give me the taste give me the joy of summer wine
These are the days that bring new meaning
I feel the stillness of the sun and I feel fine