Se on täällä hei!!! Kaikki rummut soikoon, tiedättehän, mie fanitan Jamie Cullumia ihan ihan hirveästi kovasti enemmän kuin mitään.. kovasti... tiedättehän..
No siis slurps *lakkaa jo kuolaamasta*

Tarina on täsä: tajusin juuri, että JC:n kolmas levy Cathing tales on julkaistu juuri. Pakko mennä heti ostamaan. Onhan mulla rahaa. ...Siis mullahan ei ole rahaa, mutta minkäs teet kun jotkut asiat on elämän pikkupakkoja. Olen sitten ostamatta koulukirjoja. Priorisointia. No eh, niitähän voi lainata, niitä turhimpia opuksia... Tai sitten ei. Oli miten oli, mun on saatava se.
Viimosen viikon oonkin taas pyörittäny Pointless nostalgicia ympäriympäriympäri soittimessa. Se olis niinku... enne, eiks jeh? Uutta kamaa tiskiin ja silleen.
Tiedättehän te.
Se on ihan sama kun jonkun kirjailijan kanssa, kun oottaa uutta kirjaa enemmän ku mitään. Paitsi että JC:n levy on pakko saada heti, niitä kirjoja mä maltan yleensä odottaa kirjastoonkin. :)

Muuten vitutus senkun jatkuu. Mä olen luumu ja apaattinen, enkä mä saa itsestäni irti YHTÄÄN MITÄÄN. Ehheh, isovanhemmat taitavat pettyä kun eivät saakaan musta filosofian tohtoria aikaiseksi. Eivät taida saada yhtään mitään.
Noh, niin... sokrutehdas sentään tuoksuu taas.