RR:ltä tuli viesti eilen illalla. Musta tuntuu, että olen taas ollut ihan liian pöhkö ja typerys. Se on kuulema vaan istunu ja venaillut mun ilmoittavan itsestäni. Tämä homma ei ole ollenkaan hanskassa enää, mutta tänään sitten viestitin sille, että vaikka mun kevät on kiireinen ja on paljon tekemistä, niin silti  mulla on sille aina aikaa. ...Ja sitten jotain muuta ällöä lirkuttelua.

Mulla on hyvä olo, juttelin juuri E:n ja J:n kanssa, musta tuntuu, että niillä kahdella olisi jotain vipinää sutinaa. Tai sitten ne on vain kavereita. Empäs tiedä, ja samapa tuo oikeastaan. Hämmentävää kyllä, tunsin pienen kolauksen jossain rintalastan alla kun tuota mietin. Enhän minä J:stä ole kiinnostunut. Tykkään vain flirttailla - jota sitäkään en ole mitenkään selkeästi tai aktiivisesti tehnyt viime aikoina, ainakaan sen kanssa.

Hollannista tuli sähköpostia, haastattelivat työpaikkaa varten ja lupasivat, että puhelinhaastattelu saattaa vielä olla mahdollinen. Tarkistavat kai ensin jotain suosituksia, siinä tosin saattaa mennä joku hetki. En tiedä, mutta nyt venaan puhelimen soivan hela tiden, mikä on häiritsevää, sillä yleensä mulla on tapana pitää puhelin kiinni. Tarkastan vaan vastaajan viestit silloin tällöin. On jotenkin hassu olo nyt, että olen kaikille avoin kun muhun saakin yhteyden heti. En tykkää tunteesta, mutta haluan olla luurin päässä jos ne sieltä Dutchielandista soittelevat.

Lisää tarinoita myöhemmin,
Beckett