E oli myöhässä aamulla, as usual. Viestitin sille kyllä aikaisin, että olisitko kultapupu tänään ajoissa, että ehdin sopimaan kouluhommista opettajien kanssa ja se lupasi yrittää. No, en minä ihmeitä odottanutkaan, mutta vitutti silti täristä bussipysäkillä ja katsella kun bussit menee ohi, eikä omaa kyytiä näy missään. Taaskaan.
M soitteli taas eilen ja valitti tunnin A:sta, missasin siinä sitten Tehiksen ja kaikki. Voi jee noita niiden ajotuksia. Ja sitten A herätti mut omalla soitollaan kello 23.30, siinä vaiheessa kyllä annoin olla. Sopikoot riitansa keskenään, minen sekaannu. Enkä ainakaan Tehiksen aikana enkä varsinkaan silloin kun pitäisi nukkua.
Mut se siitä! Life goes on!
Tai sit ei. Ihana ku on jo perjantai, kamut tulee pian takas Roomasta (huomenna kai, luulisin) ja pian on maanantai taas, ja pääsen juttelemaan RR:n kanssa. Tavallaan jees nämä pikku breikit meidän keskusteluissa. Kaiopa se pitää ne paremmin elossa, ei tule sellaista oloa että junnaa paikoillaan. Vaikka se onki toisella puolella maailmaa, ja on siellä ens elokuuhun asti, ja sillon tahtois vaan istua tietokoneen ääressä lukemassa sen viestejä tai kirjoittamassa niitä itse. Siksi, että silloin se tuntuu olevan paljon lähempänä. Ja minä tahdon, että se on lähellä. Tosi tosi lähellä. Enkä mä mitään turhia pelkää, että rakastuisin siihen tai mitään, en suinkaan. Ja mitäpä sitten vaikka rakastuisinkin, koska olen jo päättänyt, ettei tämä juttu enää pidemmälle mene, enkä minä suostu jatkamaan mitään, mikä ei edes olisi todellista. Tuntuu vain, että se on ihminen, kenestä voisi olla oikeaksi ystäväksi. Että se voisi melkein olla minun toinen puolikas, paras ystävä... Että meidän välinen ystävyys voisi olla jotain paljon erikoisempaa kuin ystävyys yleensä. En osaa selittää sitä ja ehkä vain kuvittelen. Mutta minä en tahdo menettää sitä. On rauhoittavaa ajatella, että se on olemassa. Eikä sillä välttämättä täydy olla mitään tekemistä minkään seksuaalisen tai luvattoman kanssa. Ei täydy.
Mutta sen menettämistä pelkään silti. Sitä, että se kyllästyy minuun.