Näin viime yönä ihan pimeetä unta. Tai unia, niitä oli sata monta, kamalan värikkäitä ja sekavia. Koko yö putkeen, voi miten rentouttavaa indeed... :S Viimesimmän muistan, että olin koulussa ja mikälie draamataiteen tunti alkamassa. Opettaja oli lomalla ja sijaisena - kappaskappas - itse Sharon Osbourne. Myös Kelly-darling+frendinsä oli mukana, musta fleda ja joku radionauhtoussessio päällä. En oo edes mitenkään innostunut tästä happy familystä. Kun olin menossa luokkaan, joka pikku skidi heitteli mua kivillä ja minä tyttö aloin itkemään ihan hallitsemattomasti. Olin kyllä ihan rauhallinen, mutta kyyneleitä en saanut lakkaamaan virtaamasta, sotkivat mun silmämeikitkin, höh. Sen unen jälkeen heräsin jonkin ruohonleikkurin ääneen, mikä oli harmi, koska se keskeytti mun Sharon Osbournen ihastelun. Se on aika rok. :D Oli siellä luokassa muitakin,  jotain lukion äikänkurssilaisia yökoulussa, makas patjoilla mun vanhan opettajan kanssa (outo nainen) ja kuunteli mun vanhaa atk-opettajaa, joka selosti jotain matematiikan yhtälöitä. Unessa oli myös järjettömän iso kylppäri, jossa kaikki ammeet, pöntöt, altaat, karmit, seinät, lattiat yms yms yms oli maalattu eri väreillä. Ja yksi seinä oli sellaista peililasia, josta näki toiselle puolelle, mutta toisella puolella näki vaan oman kuvansa. Niin päin, että kylppäristä näki sinne toiseen tilaan, siis. :)

No enivei, tänään näin kevään ensimmäiset voikukat! (: Ja ulkona on lämmin, +10, ja muutenkin nättiä ja kaikkea. RR:ää ikävä tosin, mutta ei se mitään uutta ole. Edelleen on sellainen olo, että se on ihan valtava osa mun elämää (käyks tää kenenkään järkeen edes)  ja tykkään siitä niin paljon, enkä koskaan ikinä milloinkaan tahdo että se katoaa mun kuvioista. Mutta tuntuu myös vähän siltä, että mustasukkaisuuteni sen vaimoa kohtaan on vähentynyt paljon. Paljon. Ja se on hyvä.

Eilen juopottelin Rieslingiä, ei ollut hyvää. Yritän yhä kovasti totutella siihen, mutta miten hitossa voisin alkaa pitämään siitä, kun aina saan maistettavakseni jotain rupusia huonoja rieslingejä? Ihan sama, kun yrittäisin totutella juomaan olutta ja saisin vaan vettä. Höh.