- Luojan kiitos pääsiäinen on taas ohi
- RR ilmoitteli itsestään perjantaina, itellä oli selkärankaa ja vasta tänään annoin kuulua itsestäni
- En nukkunu koko pääsiäisenä ollenkaan kun RR ja sen vaimo ja niiden happy family pyöri mielessä hela tiden
- Tappelin perjantaina mutsin kanssa isosti, taas on kireet tunnelmat
- Nauroin katketakseni E:n ja J:n kanssa koulun ruokalassa, J lähtee kesällä takas Eurooppaan ja mulle tulee sitä ikävä. Se on kiva mies - harmi et oon niin ihastunu RR:ään
- Ajattelin syödä tonnikalaa tänään
- Päässä soi All that jazz, se ihana biisi Chicago-musikaalista
- Koulu ei suju, mutta hei, se on okei, mä yritän parantaa tapani, tänään sen teen
- Mua väsyttää ja ei taas väsytä ollenkaan, nuutunu olo, sängyn yläpuolella vetää ikkunasta ja niskoja särkee
- Mä kärsin kahvinpuutteesta
- Mä kärsin puutteesta ylipäänsä
- Tämä RR kuvio kuvottaa mua

Beckett

Päivän kertsi: You can like the life you're living, you can live the life you like. You can even marry Harry but mess around with Ike. And that's good, isn't it grand, isn't it great, isn't it swell, isn't it fun - but nothing stays. In 50 years or so it's all gonna change I know, but oh it's heaven nowadays... :D